1 2 4 5 6 7 8

Pilates




Η μέθοδος Pilates είναι ένα σύνολο ισομετρικών ασκήσεων, η επιτυχία των οποίων έγκειται στο ότι δημιουργήθηκαν –στο αρχικό τους στάδιο- ως τεχνικές αποκατάστασης των τραυματισμένων αθλητών. Η ιδέα λοιπόν είναι οι ασκήσεις αυτές να είναι ασφαλείς, ακολουθώντας ένα λογικό σύστημα εξάσκησης που σκοπό έχουν να δυναμώσουν το σώμα ομοιόμορφα, με έμφαση ωστόσο στον κορμό, την πλάτη, τη μέση και την κοιλιά(power house).


Τα οφέλη των ασκήσεων είναι σημαντικά, τόσο για το σώμα όσο και για το μυαλό, αφού έχουν τη δυνατότητα να μειώνουν το άγχος. Πιο συγκεκριμένα, για τις ασκήσεις αυτές απαιτείται αυτοσυγκέντρωση και σωστές αναπνοές, με αποτέλεσμα το σώμα και το μυαλό να εξισορροπούνται και να λειτουργούν σαν ένα. Έτσι, δίνεται έμφαση στην ποιότητα και όχι στην ποσότητα των κινήσεων, που είναι ομαλές και συγχρονισμένες.

Όπως είπε και ο εμπνευστής της μεθόδου, Joseph Pilates «Σε 10 μαθήματα νιώθεις τη διαφορά, σε 20 τη βλέπουν οι άλλοι και στα 30 έχεις καινούργιο σώμα»